Lehtitietojen mukaan auvinen oli lopettanut omin päin masennuslääkkeiden syömisen mikä vaikutti auviseen agressiivisesti.Mutta tärkeämpää mielestäni olisi kysyä miksi auvinen edes söi masennuslääkkeitä ja miksi niitä oli edes määrätty noin nuorelle henkilölle.
Ymmärrän toki että lääketehtaat haluavat tahkota isoja rahoja ja ainoa miten se onnistuu on että lääkärit kirjoittavat enemmän ja enemmän reseptejä,vaikka turhaan.Jos ihminen menee lääkärille masennuksen takia,joka mielestäni ei kylläkään ole edes mikään sairaus,ohjataan hänet psykiatrille joka kirjoittaa jotain tehotonta.Kun sitten potilas valittaa tätä tehottomuutta niin kirjoitetaan jotain uutta.Ja kun taas potilas valittaa tehottomuutta niin kirjoitetaan uutta.Potilaasta tulee pikkuhiljaa tahdoton pillereitä syövä narkomaani.Kun sitten vihdoin järki voittaa ja lopetetaan lääkkeiden syönti tulos on pahimmassa tapauksessa tälläinen.
Masennuksesta pääsee eroon todella helposti.Joku kalastamalla,joku pitämällä parin viikon loman,joku lenkkeilemällä ym.Pääasia on tehdä sitä mitä haluaa ja mistä pitää,ei siihen mitään lääkkeitä tarvita.Mutta kuka kertoisi sen lääkäreille?Ei ainakaan lääketehtaat.
Todellakin!
En ollutkaan edes kuullut että Auvinen olisi syönyt noita myrkkyjä! Kun kuulin tuosta verilöylystä niin tein heti oman analyysini siitä ja ajattelin, että hän saattaisi ollla esim. koulukiusattu tai psykiatrian uhri. Ja kuinkas ollakkaan!
On järkyttävää kun nuoret ja vanhemmatkin hakevat apua ongelmilleen, henkiselle epätasapainolleen ja heihin työnnetään jotain hermostomyrkkyjä!
Missä ovat järki?
Olen jo pitkään sanonut sitä, että näiltä nykyvanhemmilta puuttuu auktoriteetti aivan kuin vaikkapa opettajiltakin. Tämä ei varsinaisesti liity tähän Jokelan tragediaan vaan yleensäkin nuorisoon.
On järkyttävää.
Psykiatria on rutto.
Tuo pseudotiede pitäisi saada pois yhteiskunnastamme.
On järkyttävää katsoa kun nuoret hakevat ongelmilleen tukea ja apua niin heidät johdetaan noiden "psykiatrien" luo. Olet täysin oikeassa. Itse olen tuota nähnyt ja tunnen myös ihmisiä, jotka ovat psykiatrian uhreja. Tuo rutto tulee tukahduttaa.
Lääkkeet
Itse olen nähnyt ,miten helposti saa vaikka ei olisikaan mielenterveysongelmia lääkäreiltä lääkkeitä.
Hautajaisten jälkeen kuolinpesän saldo.Noin.240 kpl rivatril 300 diapam 150 oxypam jne:
lopuista en tiedä mitä ne oli.Kaikki oli hankittu n:9 viikon sisällä.
En ainakaan itse kestäisi moisia määriä.