-Abortti:
En halua lapsia.Joten minulla on täysi oikeus aborttiin,murhata oma jälkeläiseni?Suurin osa suomalaisista sitä paitsi kannattaa sitä,he ovat minun puolellani?
-Uskonto:
Minulla on täysi oikeus vaikka räjäyttää itseni teidän vääräuskoisten keskellä?Tiedän tarkalleen että Minun Jumalani on oikeassa ja teidän väärää Jumalaa ei ole olemassakaan.Joudutte kaikki helvettiin?Turhaa jatkaa teidän tyhjää illuusiota.
-Eläinten oikeudet
Ihmiset tulevat mainiosti toimeen ilman lihaa.On ajanhukkaa että ihminen olisi saanut aikoinaan kehittyvän älynsä nimenomaan lihan ansiosta.Ihmiskunnan tulisi kuolla pois että muut eläimet saisivat tämän planeetan??
-Isänmaalisuus
Minulla on velvollisuus vihata kaikkea mikä tulee venäjältä?Haluan sotaa,haluan karjalan takaisin niin kuin se oli silloin joskus.Haluan että saamme karjalan takaisin koska meillä on täysi oikeus maahan joka on täysin täynnä lahonneita taloja?Haluan tuon maan takaisin,ei ole niin väliä kuinka moni ihminen kuolee?Olen valmis uhraamaan omat lapseni.Kunhan kuollut isoisäni saa rauhan?
miksi
Nähtävävästi vihaat kaikkea joten en ymmärrä kommenttia,tällaiset tapaukset koskettavat kaikkia joten annetaan ihmisten surra rotuun,sukupuoleen,uskontoon,jne:katsomatta.
SURU on kaikkien oikeus.Miten voit uhrata lapsesi?
Kirjoitukseni oli
Kirjoitukseni oli tarkoitettu niin abortin,uskontojen,kiihkoeläinsuojelun kuin sotien vastaiseksi.Olisi kai pitänyt käyttää lainausmerkkejä sun muita.Pahoittelen jos käsitit väärin.
Saa tappaa, kunhan tulos on hyvä
Abortti pitää sallia, ei lapsi kuitenkaan ajattele siinä vaiheessa mitään (ainakaan mitään mullistavaa).
Ei tietenkään saa tappaa muita uskonnon nimissä, koska syy on huono - muut eivät ole tehneet sinulle mitään pahaa, mene siis rukoilemaan kotiisi ja pidä näppisi kurissa.
Eläimet ovat aika mielettömiä, syövät, panevat ja nukkuvat. Niillä on tuntoaisti, joten en halua satuttaa niitä, mutta tappaminen syömisen nimissä on oikeutettua. Joku mikälie empatia estää minua tappamasta eläimiä tuosta vain, mutta voimme ihan hyvin tappaa eläimiä syödäksemme - kukaan ei jää suremaan niitä, ne itse eivät ole koskaan halunneet elää/kuolla (kunhan elävät), eikä niistä ole mitään hyötyä. Kunhan ei järkytetä luonnon systeemiä niin paljon, että itse kuolemme, niin syödään vain hyvää lihaa.
Ei, ei tarvitse vihata Venäjää. Ei saa tappaa muita kansoja, jos he eivät ole tehneet pahaa sinulle.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaikkia ihmisiä kohtaan pätee yksi sääntö: toista ei saa vahingoittaa, ellei:
a) tämä ole vahingoittanut sinua (silloinkin vain rajoitetusti)
b) vahingoittaminen estä tapahtumasta vahingoittamista pahempia asioita (esim. muiden kuolemista)
Syytön asia
Ei tappamiseen ole syytä. Jokainen voi pitkälti pärjätä kasvisruoalla. Jokainen elävä olento tahtoo elää ja välttyä kärsimykseltä.
Tahtooko?
Tahtooko eläin tosissaan? Eiköhän kyse ole ihan vain sellaisesta vaistosta tms., että pitää syödä jne. Kuten sanoin, kiduttaa ei saa, koska eläimilläkin toimii tuntoaisti joten kivun hetkellä niihin sattuu, mutta tappaminen ei oikeastaan ole pahasta, koska kukaan ei kysele perään - eläimet eivät ajattele sillä tavalla.
Ihmisten hyvinvointi ja
Ihmisten hyvinvointi ja nautinto on tarpeeksi hyviä syitä tapaa eläimiä mutta tarpeetonta kärsimyksenaiheuttamista minäkään en hyväksy.
Samaa mieltä, näinhän se
Samaa mieltä, näinhän se on. Ihmeen jeesustelua kun yritetään vähentää jotain kanankasvatusta.