Suojelupoliisin toiminta on aivan uskomatonta. Kuunnellaan asuntoa ja puhelinta. Sitten vuodetaan lainvastaisesti tiedot medialle reaaliajassa. Suomessa köyhää opiskelijaa kannustetaan tekemään itsemurha. Systeemissä on silloin jotain vialla. Suojelupoliisi ei ole mikään jumala , joka voi tehdä mitä sattuu. Lakia ei noudateta, vaan sitä rikotaan törkeästi ketjuttamalla kuuntelulupia asuntoon ja puhelimeen. Ja on mielestäni on aivan uskomatonta , että mm KGB, FBI, CIA, SÄPÖ ja INTERPOL päästetään vapaasti tekijänoikeusmafian säestyksellä mellastamaan Suomeeen ihmisten koteihin.
Keitä ehdottaisit suojaksemme,ellei poliisia?
Nykyään revitään toiminta-valtuuksia,milloin keneltäkin.Eduskunta on viennyt Presidentiltä melko pitkään toimintavaltuuksia.Poliisin virkoja on vähennetty melkoisesti,ja kuunneltu kaikenlaista epämääräistä heitä syyttämässä virassaan.Vanhemmat eivät saa rauhassa kasvattaa enää lapsiaan.Nämä yhteiskunna ensimmäisetkasvattamansa ihmelapset ovat olleet jo kauan työ-iässä.He tietävät kyllä oikeutensa,mutta tietävätköhän että täällä on myös muilla aivan vastaavat oikeudet?
Poliisi ei suojele
Jos haluaa suojelua, niin pitää hankkia ase, harrastaa itsepuolustuslajeja ja tehdä sopimus vartiointiliikkeen kanssa. Poliisi vaivautuu paikalle vasta, kun suojelun tarve on ohi, jos silloinkaan.
Suomessa poliisi on vielä kohtuullisen hyvin kontrollissa, toisin kuin Yhdysvalloissa, missä kansalaiset eivät uskalla kutsua poliisia paikalle. Sielä järjestäytynyt poliisi on pahempi uhka kuin yksittäiset rikolliset. Kun poliisi tulee paikalle, se tulee isännän ottein. Sille ei ole merkitystä mitä on tapahtunut ja kuka on syyllinen, joku on pidätettävä aina. Selityksiä ei kuunnella ja epäoikeudenmukaista toimintaa ei voi vastustaa. Jos sen teet, niin pelisi on pelattu. Olet siitä lähtien automaattisesti leimattu sylliseksi. Jos et heti tottele, niin sinut lamautetaan välittömästi tazerillä ja jos olet epäonninen, niin samantien ammutaan.
Tämä kehitys on todennäköisesti Suomenkin tie. Poliisin oikeuksia lisätään pienin askelin, kunnes huomataan, että poliisi voi tehdä mitä tahansa joutumatta vastuuseen.
-
-
No niin, nyt ne sitten alkoi vainoamaan minua...
Otti varmaan ip:n ylös ja alkoi vainoamaan. Joku oli käynyt minun asunnossani. Öisin kuuluu jotain piippausta, radio menee itsekeen päälle, auton varashälytin sekoilee, talon hissin softa on sekaisin aina kun minä astun sinne, puhelin on ihan sekaisin ja kokoajan joku yrittää koneelle. On se perkele, kun suomessa ei ole enää sananvapautta.
Jos jollain voi lohduttautua ...
Et ole ainoa.
-
-
Onko ne
Jättäny sut rauhaan?
Ei todellakaan.
Saatanan mädät viranomaiset, tiedän tämän poliisin nimen, joka mua vainoaa. Torjuu minun yksityisyyttäni.
From the Bottom of My Heart
Viimeksi kun olin ojennettavana, sain kehotteen häipyä maasta. Olin sen aikeissa tehä jo aiemmin, mutta tulivat häiritsemään prosessia. Ristiriitaista! Kehottavat lähtemään mutta eivätkö sitte kuitenkaa taho ? Eivät ymmärrä hyvän päälle.:) Vai onko kyseessä se klassinen juttu eli rikollinen toivoo jäävänsä kiinni joten he kaipaavat meidät tänne piikiksi lihassaan ?
Ehkä. taitaa kuitenkin enimmälti olla niin että ovat niin pahoja että ihmisten ja muiden elävien olentojen satuttaminen on heille tärkeintä. Kuitenkin, rikolliset ovat perusluonteelta heikkoja eli he liikkuvat ja toimivat ryhmissä. Mutta mitenkäs saamme ne savustettua kun niitä on joka paikassa? Monet ihmiset tekevät harmia tietoisesti ja jopa epätietoisena!
Niitä on pankeissa, yrityksissä, kouluissa, hallinnossa.
Sais suomalaiset ja ihmiset kautta maailman ajatella enemmän muita ku itseään ja eritoten nykyistä planeetan tilaa. Nuo vitun KRP:n ja SUPO;n ynnä muun johtajat ja kätyrit kattoo asioita sillä 5cm näkökentällä, rahat talteen pimeesti, ja tekevät kärsimystä viattomille kautta perkeleen aivoitusten !
Ihminen, varsinki vähän oppinu ja länsimaalainen, on niin liian helppo saada mukaan vääriin aktiviteetteihin.
Ei opi ihminen tarpeeksi vastuuta.
Toivon sydämeni pohjasta että KRP ja SUPO mätänee ja sulaa pois; kaikki korruptio tulee julki Suomessa ja maailmalla!