Olen pitemmän aikaa ihaillut taitoanne kirjoittaa ja perustella todella hyvin kirjoituksenne mutta ihmetyttää miksi tuntuu olevan tärkeämpää voittaa taistelu kuin voittaa sota?Tätä foorumia kuitenkin lukee harva ihminen joten eikö olisi tärkeämpää levittää sanaa foorumeille joita lukee huomattavasti useampi ihminen?Hyvinä esimerkkeinä suomi24 ja MTV3.
Okei,tottakai ne viestit poistetaan pikavauhtia,totta,mutta myös moni ehtii ne lukea.Esimerkkinä voin kertoa lukuisat aborttia vastustavat kirjoitukseni (kiitos Vesa tästä "lopettakaatappaminen.tk"-linkistä) ja pikaisesti ehdin ennen poistoja lukea pari kommenttia joissa jopa kaduttiin abortin tekemistä.Mielestäni yksikin viesti joka johtaa abortin tekemisen peruuntumiseen ei ole turha.Näitä viestejä kannattaa laittaa juuri sinne missä niitä ei kaivata,ei sinne missä niistä keskustellaan,koska juuri se herättää mielenkiinnon.
Hesari ja iltasanomat ja muut ennakkoon moderoidut palstat ovat tietenkin eri asia.Mutta kyllähän sinnekin kannattaa sitkeästi yrittää.
Kukin tavallaan
Ei me Mikon kanssa haluta vain "taistelua" voittaa. Puhumme vain "lämpimiksemme" ja ärsytämme vastustajia (vielä holokaustiin uskovia) yhä suurempaan raivoon, joka saa heidät uppoutumaan asiaan tavalla tai toisella ja se taas paljastaa heille totuutta. Tämä on yksi strategia. Mutta meillä kaikilla on erilainen luonne ja toimintatapa, ja kukin loppujen lopuksi toimii parhaiten juuri hänelle parhaiten sopivalla tavalla. Esimerkiksi Mikko on aikoinaan kopionut minun perustelukirjoituksiani itselleen sellaisessa muodossa, jossa minulla ei ole niitä, sellaisessa pitkässä peräkkäisessä pötkössä, ja niiden esiin räpäyttäminen sopii hyvin hänen tyyliinsä, minulle se ei oikein sopisi. Ja Mikon iskut ovat todella tehokkaita, jo aiemmin koko Harvestservicen väki hätääntyi niiden tähden ja ryhtyi sulkemaan meitä foorumilta pois! Ja täälläkin syntyi täysi hiljaisuus, kun Mikko täälläkin iski! Koska tämä tyyli sopii Mikolle, olen antanut hänelle täydet valtuudet täällä käyttää mitä tahansa kirjoituksiani, ja tämä lupa on voimassa kaikilla tällaisilla keskustelufoorumeilla tulevaisuudessakin, aina.
Itse toimin esittämällä yksittäisiä kirjoituksia silloin tällöin siellä täällä, inspiraation mukaan. Suomi 24 sensuroi kirjoituksiani heti alkuvaiheessa, ja Mtv3:een lähettämäni sensuroidaan jo ennen kuin ne ehtivät näkyä sekuntiakaan, onkohan niillä joku suodatin, joka nappaa jonkun henkilön tekstit heti pois. Nuo Suomi 24 ja mtv3 herättävät minussa tympeää vastenmielisyyttä, enkä haluakaan oikein olla tekemisissä niitten kanssa. On sattunut, että jos käyn siellä, koko päivä on pilalla. Haluan olla tekemisissä normaalien ja täysjärkisten ihmisten kanssa. Jos joku kirjoitukseni on jonkun mielestä hyvä ja tehokas, hän kertoo siitä muille, ja hekin vilkaisevat sitä. Taktiikkani perustuu siis "puskaradioon", ja siksi pyrin (yleensä) huolelliseen ja perusteltuu esittämiseen, joka kestää katselut ja kritiikit. Yksinkertainen vastaansanomaton fakta on kaikessa yksinkertaisuudessaan hyvin, hyvin tehokas. Ei se tarvitse mitään tehostetta lisäkseen. Ja jos joku ei halua lukea tekstejäni, se on hänen asiansa. Hän jääköön tietämättömyyteen. Se asia ei kuulu minulle. En siis pyri suostuttelemaan ketään millään tavoin, esitän vain faktoja, ja jos ne eivät kelpaa, niin ei sitten. Tyydyn siihen.
Jos joku tykkää laittaa esim. lopettakaatappaminen.tk:sta tietoiskuja moniin paikkoihin, niin toimikoon niin, eihän sitä voi moittia. Jos siten saat jonkun luopumaan abortista, olet pelastanut kanssaihmisesi hengen! Ja se on suuri teko se. Äärettömän suuri.
Mutta kukin "taaplaa tyylillään", niin kuin sanotaan. Lukijatkin ovat erilaisia ja reagoivat erilaisiin esitystapoihin eri tavoin. Ja kyllä sodassa on hyvä voittaa taistelutkin.
On myös huomattava, että jos joku foorumi on nyt hiljainen eikä siellä käy paljon lukijoita, tilanne voi tulevaisuudessa muuttua. Siksi tännekin on kirjoitettava huolella, jos niitä tulevaisuudessa luetaan enemmänkin. Itselleni aikoinaan Vapaasana.net oli ainoa foorumi Suomessa, jonne saatoin kirjoittaa. Kaikkialla muualla oli nilkkimäinen sensuuri. Enkä jaksa enkä viitsi tapella tahojen kanssa, jotka ovat ääliöitä. Sellaisten foorumeitten lukijatkin ovat ääliöitä, joille ei kannata kirjoittaa, esimerkkinä koko HS:n keskustelufoorumi, jossa käytännössä kukaan ei ole koskaan oikeasti keskustellut; kaikki siellä esitettävä on säälittävää aivopesutilan, sokeuden ja ennakkoluulojen julistusta, jota kääritään kauniisiin papereihin ja jolla haetaan kaltaistensa kunniaa.
Totuus on paljon kauheampi ja raadollisempi kuin mitä millään foorumilla vielä esitetään. Maamme on täysin juutalais-amerikkalaisen Imperiumin ohjauksessa, ja me roikumme juutalaisessa hirressä koko ajan. Ehkä varsinaisista kovista faktoistakin voidaan vielä joskus puhua, nyt ne pidetään kansalta salassa. Kansaa huijataan liki joka asiassa, ja "holokaustilla" kansaa on huijattu joka sekunti jo yli 60 vuoden ajan (Suomihan soti osan aikaa Saksan puolella, ja siksi Suomi on ollut "erityistarkkailussa", ts. juutalaisköysi on ollut tiukemmalla meidän kaulamme ympärille kuin joidenkin muiden maiden). En usko sanomalehdissä enää yhtäkään asiaa, eikä minulle tule lehteä eikä minulla ole televisiota eikä radiota eikä videoita eikä muutakaan sontaa. En halua tulla aivopestyksi ääliöksi. Minä olen suuresti riemastunut, että Suomessa näkyy nyt olevan nuoria miehiä, jotka innolla ovat alkaneet ajaa isänmaamme asiaa ja osoittaa mm. holokaustia valheeksi ja huijaukseksi, jota se on. Pieni toivo siis on olemassa. Varoitan Internetin helppoheikkifoorumeista. Niihin kun menee, virta vie mukanaan.
Kiitos Vesa!
Hän on oikeassa. Emme halua vain "taistelua" voittaa.
Olen käyttänyt Vesa I Laurion kirjoituksia, jopa innoittajanani, jotka ovat johtaneet jatkotutkimuksiini. Hänen lähteistänsä (kirjallisuus) omistan itsekin jo kymmenkunta kirjaa, kiitos Vesalle siis lähteistä, ja muutenkin teksteistä! Veskun tekstit ovat mielestäni aivan mahtavia ja siksi siteeraan. Minun suomentaminen on ollut laiskaa ja hidasta, siksi omat suomennokset ovat vähemmällä, mutta nään silti vaivaa suomentamiselle. Se on tärkeää. Kuljen siis tässä Vesan jalanjäljissä. Oma sanoma on käytännössä sama, joten haluan levittää sanomaa. Mutta vapaasana on ollut lähestulkoon ainoa foorumi, jolla saan sanoja tuoda julki. Kuulemma tämäkin foorumi on välillä "yskinyt", mutta itse en ole siihen kohdistunut. Kiitos myös siis vapaasanalle!