Suomi

Kävin tänään haastemieheltä hakemassa juoppoajan velkojen seurauksia.Eteisessä oli kaksi tuiman näköstä vahtimestaria tekemässä turvatarkastusta.Piti tyhjentää taskut,kävellä metallinpaljastimen läpi ja kun se piippasi korun takia niin ruvettiin skannaamaan.Löytyi vielä puhelin,kolikoita ja reseptilääkepurkki.Ja ne saatanan kusipäät takavarikoi ne lääkkeet huumeena.Vittu ne on betasalpaajia.Ja sitten kyselivät vielä kaikki mahdolliset terveyteen liittyvät seikat mahdollisimman kovaäänisesti.Ja ne mulkut pisti mut hakemaan himasta siihen reseptin koska mulla ei tietenkään ollut sitä mukana.Mä oon mokannut raha-asiani,seonnut alkoholiin,raitistunut,ja maksan siitä nyt taloudellisesti.Ja nää vitun poliisikoulun epäonnistujat pitää mua huumekuriirina ja jonain vitun rikollisena vaikka saatana vieköön käyn normaalisti töissä.Koskaan en vittu vieköö ole kenellekään sanonut pahasti enkä loukannut henkisesti,anteeksi osaan pyytää jos tarvis.Olen tyyppi joka ajattelee mitä sanoo,ei sano mitä ajattelee.Ja kaikki tää paska jonkun paperipalasen takia.

Jep, typerää

Tyhmältähän tuo kuulostaa, koska et ole enää tehnyt mitään vääryyksiä, ja silti sinua käytännössä rangaistaan. Rikkeistä pitäisi olla kovemmat rangaistukset, eli esim. sinun tapauksessasi jos joskus teit typeryyksiä, sinua olisi pitänyt rangaista kovemmin kuin miten tehtiin (en voi toki tietää kokemuksiasi, mutta puhunkun nyt lakien puitteissa), mutta nyt kun et ole tehnyt mitään, sinua ei pitäisi vainota.

No ei tässä nyt mistää

No ei tässä nyt mistää vanhasta rikoksesta sentään kysymys ole,ellei tyhmyys sitten ole sellainen.Tuli nostettua aikoinaan tölkkiä lainarahalla kunnes tuli reunat vastaan ja vanhoja,ihan laillisia,velkoja on vieläkin.Sen takia noi haastemiehet aina välillä perässä.No pääasia että tuli järkiinsä ja yhtä tupakkaa päivässä lukuunottamatta homma on ohi.Ja kiukkukin laantui eilisestä pelkäksi vitutukseksi.

No, pointtini säilyy silti.

No, pointtini säilyy silti.